2014-01-13

Wieczorkiem po Bemowie

Jak wskazuje tytuł, zdjęcia są efektem mojej bytności wieczorową porą u znajomych na Górcach. I stamtąd - zakończywszy wizytę - szedłem, cykając.



Ekran, dekorowany w motywy drobiowe.


Szkoła przy Konarskiego.

Pęd ku lepszemu.

Estetyka ogrodzeń zawsze i wszędzie.

Schron przeciwatomo... a nie, przepraszam.

Rathaus lśni...

...a zwykłe domy mu zazdroszczą.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 komentarze

  1. Hłe, hłe, znam te miejscówki i to very dobrze. Megaohyda. Znaczy ludzie muszą gdzieś mieszkać. Ja tyż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to Bemowo jest piękne nocą, a Ratusz miodzio

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałeś późno wracać. Nikogo nie widać na ulicach, a to przecież Bemowo City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było późno, ale ja po prostu nie lubię ludzi na zdjęciach. Więc im powiedziałem, żeby sobie poszli.

      Usuń

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2013 - Bemowo
Designed by Blog Thiet Ke
Posts RSSComments RSS
Back to top