2013-03-27

Co dzieje się z Centrum Handlowym Bemowo?

Po jednej stronie ulicy Piastów Śląskich od lat prężnie działa kompleks usługowo handlowy z Carrefourem na czele, a po drugiej istnieje Centrum Handlowe Bemowo. Tak istnieje, bo trudno w tym przypadku mówić o centrum handlu i usług. Gdy ostatnio, w jedną z sobót w godzinach popołudniowych, przeszedłem się po CH Bemowo to wprost oniemiałem. Wiele sklepów pozamykanych i to na stałe, a klientów w alejkach prawie nie spotkałem. 
W dwupoziomowym CH Bemowo mieści się ok. 70 sklepów i punktów usługowych. Ile jest czynnych, a ile zamkniętych na cztery spusty  tego nie sprawdzałem. To miejsce aż prosi się o menedżera z prawdziwego zdarzenia, który wykorzysta fakt istnienia obok prężnie działającego centrum handlu i usług i ściągnie część klientów do siebie. CH Bemowo ma wielki potencjał handlowy, ale bez przemyślanego planu działania, w najlepszym przypadku, pozostanie tutaj tak, jak jest?







Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 komentarze

  1. kurczę, nigdy nawet nie byłam w tym centrum;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam tam bliziutko, natomiast w "zjawiskowym" CH Bemowo byłem może ze dwa razy. Być może bliska obecność malla z Carrefourem i kinem powoduje, że część klientów nie bardzo ma już po co tam zaglądać.

      Usuń
    2. Byłem tam raz w życiu (inna sprawa, że w Carrefourze i jego centrum byłem tez tylko kilka razy). Nie ma po co tam wracać - no, chyba żeby porobić zdjęcia jak Twoje :)

      Usuń

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2013 - Bemowo
Designed by Blog Thiet Ke
Posts RSSComments RSS
Back to top